دختران ایران اسلامی با تاسی از اسطوره علم و عفاف کریمه اهل بیت(ع) زمینه ساز تعالی اخلاقی معنوی باشند
دختران ايران اسلامي با تاسي از اسطوره علم و عفاف کريمه اهل بيت(ع) زمينه ساز تعالي اخلاقي معنوي باشند
مدیر ستاد فهما استان بوشهر؛

دختران ایران اسلامی با تاسی از اسطوره علم و عفاف کریمه اهل بیت(ع) زمینه ساز تعالی اخلاقی معنوی باشند

پولاد ضمن تبريک ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار کرد: دختران ايران اسلامي با تاسي از اسطوره علم و عفاف کريمه اهل بيت(ع) زمينه ساز تعالي اخلاقي معنوي باشند.
شناسه خبر : 27979 تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: علیرضا پولاد مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر ولادت با سعادت کریمه اهل بیت (ع) و آغاز دهه کرامت را منشاء خیر و برکت خواند.

وی ضمن اشاره و تبریک این روز به همه دختران این مرز و بوم علی الخصوص دختران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و فعالین این حوزه گفت: آغاز این دهه و میلاد سراسر نور حضرت فاطمه معصومه (س) ، زینت شاخسار ولایت، نجمه آسمان امامت، کریمه اهل بیت، فاطمه خوبی ها، بانوی آب و آیینه وآفتاب برشیفتگان و رهروان راهش تهنیت باد..

پولاد در ادامه بیان داشت : از دیر باز آستان قدس حضرت معصومه علیهاالسلام منشأ هزاران کرامت و عنایت الهی بوده است. قرن هاست که قلب های ناامید، دل به درگاه نورانی اش می بندند. دست های تهی، از مهر جاری اش سرشار می شوند و انسان های بی پناه در جوار لطفش پناه می گیرند؛ زیرا آن حضرت را عبد صالح خدا و واسطه فیض الهی می دانند. سفره بی کران کرم حضرت معصومه نیز همواره بر زائران حاجتمند گسترده است. بارگاه لطف و فیض سرشار آن حضرت باعث شده که ایشان را به وصف زیبای «کریمه اهل بیت» بخوانند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری بوشهر اظهار داشت: : امروز دختران عفیف ایران اسلامی با تاسی از اسطوره علم و عفاف حضرت فاطمه معصومه(س) و الگوپذیری از ایشان زمینه ساز تعالی معنوی، اخلاقی و علمی دختران جهان خواهند بود.

وی با اشاره به نقش دختران در آینده کشور گفت: بدون شک دختران امروز که مادران فردای ایران اسلامی هستند، نقش بسیار حساسی در تعیین سرنوشت فرهنگی و فکری جامعه دارند، برخورداری از امنیت اجتماعی و خانوادگی آنان را به جایگاه منزلت زن مسلمان و مقام والای مادری نزدیک می نماید

کلمات کلیدی: دهه کرامت بوشهر