سوم خرداد یادآور مقاومت و ایستادگی مردمانی است که نگهدارنده حیات و زندگی در خرمشهر بودند
سوم خرداد يادآور مقاومت و ايستادگي مردماني است که نگهدارنده حيات و زندگي در خرمشهر بودند

سوم خرداد یادآور مقاومت و ایستادگی مردمانی است که نگهدارنده حیات و زندگی در خرمشهر بودند

همزمان با سوم خرداد و سالروز آزادسازي خرمشهر از خانواده هاي شهدا، رزمندگان وايثارگران هشت سال دفاع مقدس بخش امام حسن تجليل شد.
شناسه خبر : 27572 تاریخ انتشار : ۵ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: در سالروز سوم خرداد وهمزمان با سالروز فتح خرمشهر از جانبازان، رزمندگان و خانواده های شهید بخش امام حسن تجلیل شد.

در این مراسم انجمن فرهنگی نیکوکاری به مناسبت سوم خرداد همزمان با سالروز فتح خرمشهر از جمعی از رزمندگان و ایثارگران و خانواده های شهدا ، به پاس دلاورمردی ها و رشادت های آنان، تجلیل نمود.

محمد خدام از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ضمن گرامیداشت این روز اظهار اشت: این حماسه یادآور مقاومت و ایستادگی مردمان خرمشهری است که به عنوان نگهدارنده حیات و زندگی در خرمشهر ایستادگی کردند تا خمینی کبیر از عبارت "خرمشهر را خدا آزاد کرد" به عظمت و بزرگی مردمان آن خطه از کشورمان اشاره نمایند.

خدام در ادامه گفت:  باید از تمام ظرفیت های موجود و فرصت های پیش آمده  برای احیا، نشر و ترویج بیش از پیش فرهنگ دفاع مقدس بین مردم و نسل جوان نهایت استفاده را کرد.

روح الله فلاحتی مسئول دفتر انجمن فرهنگی نیکوکاری دستان مهربان امام حسن ضمن گرامیداشت سوم خرداد  با اشاره به اینکه این مراسم به دلیل شرایط کرونا بصورت محدود برگزار شد گفت: در این مراسم که با قرائت دکلمه خوانی نوجوانان رقیه طاهری و فاطمه سادات هاشمی برگزار شد، رزمندگان  به  بیان خاطراتی از ایثاریها ،فداکاریهای و دلاوریهای  هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

گفتنی است در این مراسم از رزمندگان سید علی موسوی ، محمد خدام و خانواده های شهید سید حسن حسینی زاده و عبدالرحیم زارع  از بخش امام حسن با اهداء لوح تقدیر و هدایا  تجلیل شد.

کلمات کلیدی: