دست برترِ ایران در عرصه‌های مختلف مرهون فعالیت جوانان انقلابی است
دست برترِ ايران در عرصه‌هاي مختلف مرهون فعاليت جوانان انقلابي است

دست برترِ ایران در عرصه‌های مختلف مرهون فعالیت جوانان انقلابی است

پولاد ضمن گراميداشت سالروز آزادسازي خرمشهر گفت: دست برتر ايران در عرصه‌هاي مختلف مرهون فعاليت جوانان انقلابي است.
شناسه خبر : 27532 تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: علیرضا پولاد مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهربه مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهراظهار داشت: آزادسازی خرمشهر به یادماندنی ترین روزهای تاریخ انقلاب پرشکوه اسلامی ایران است و نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس است که همه ما به این پیروزی افتخار میکنیم.

پولاد بیان داشت: جمله تاریخی " خرمشهر را خدا آزاد کرد" بی شک بهترین تعبیر امام خمینی (ره) برای موفقیت بزرگ آزاد سازی خرمشهر بود که به اثرگذارترین شکل ممکن، عمق تعلق رزمندگان ایران اسلامی به پشتیبانی پروردگار عالم را بیان کرد.

وی افزود : همکاری‌های متقابل سپاه و ارتش، در جوی سرشار از تفاهم، به رفع بسیاری از توهمات و تبلیغات سوء گذشته انجامید و پیروزی شگفتی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.


پولاد در ادامه گفت: هرچند سال‌ها از حماسه فتح خرمشهر می‌گذرد، اما آثار و برکات این حماسه تا به امروز پابرجا مانده و جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه آن، دستاورهای بزرگ و مهمی را در سطوح مختلف داخلی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به دست آورده است و دست برتر ایران در حوزه نظامی، سیاسی و بین‌المللی و اذعان کشورهای مختلف جهانی به این توانایی، ماهیت و جایگاه جمهوری اسلامی ایران را ارتقاء بخشیده است و این را مرهون جوانان انقلابی این مرز و بوم میدانیم.