برگزاری نخستین جلسه «هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی» در ستاد فهما استان بوشهر
برگزاري نخستين جلسه «هر مادر ايراني يک مربي قرآني» در ستاد فهما استان بوشهر

برگزاری نخستین جلسه «هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی» در ستاد فهما استان بوشهر

نشست مشترک ستاد فهما استان بوشهر و موسسه قرآني طاها در طرح کوثر رسالت با محور دوره آموزشي «هر مادر ايراني يک مربي قرآني» برگزار شد.
شناسه خبر : 27469 تاریخ انتشار : ۱ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: نخستین روز از خرداد ماه همراه با برگزاری اولین جلسه دوره آموزشی «هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی» با حضور مدیر موسسه قرآنی طاها و کارشناس ارشد قرآنی این موسسه در محل ستاد فهما استان بوشهر بود.

این جلسه با حضور خانم کشاورز مدیر موسسه و «علیرضا پولاد» مدیر ستاد فهما استان بوشهر و کارشناس حوزه هنری پیرامون چگونگی برگزاری طرح «کوثر رسالت» وکارگاه‌های «حفظ قرآن با بازی»، «کارگاه شهر نماز خانه»، «نماز»، «کارگاه تربیت بدون تنبیه ویژه مادران» و «کارگاه مهارت زندگی کودک ویژه مربیان» برگزار شد..

پولاد، در این نشست ضمن قدردانی از حضور مهمان حاضر درجلسه با اشاره به ظرفیت بالای کانون های مساجد استان بیان داشت: از 10 کانون برتر طرح ملی" ایران قوی" 2 کانون متعلق به استان بوشهر بوده است و این نشان از ظرفیت بالای کانون های مساجد دارد.

وی گفت: این ظرفیت های هنگفت به اسم کانون های مساجد ثبت نمی شود بلکه به اسم نظام و انقلاب اسلامی است و مفتخریم که این ظرفیت را تماما در اختیار این انقلاب قرار دهیم واینها ماحصل اتفاقاتی که از ثمره این انقلاب و نظام به دست آوردیم.

همچنین در ادامه کشاورز با اشاره به نقش محوریت خانواده در آموزش های قرآنی اظهار داشت: موسسه قرآنی طاها حمایت همه جانبه خود را از طرح «کوثر رسالت» اعلام می کند.

مدیر موسسه قرآنی طاها همچنین اظهار کرد: در دوجلسه حضوری از استاد فاضلی دعوت به عمل می آید که مباحث ارزنده و همچنین آموزش های لازم به مادران  پیرامون تربیت، حفظ قرآن به روشهای مختلف و همچنین مهارت های زندگی کودک داده خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در جلسات حضوری امکان حضور انلاین برای مادران و مربیان که در شهرستان های بوشهر هستند و به دلیل شرایط موجود امکان حضور در جلسه را ندارند فراهم خواهد آمد ، همچنین محتوای برنامه ها و آموزش ها به صورت تولیدات در اختیار دیگر علاقه مندان قرار می گیرد.

در پایان مدیر ستاد فهما استان بوشهر گفت: برگزاری دوره آموزشی هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی با همکاری موسسه قرآنی طاها  وبا استفاده از ظرفیت کانون های مساجد استان در سطح طراز بچه های قرآنی برگزار خواهد شد.