مساجد محل حضور جوانان متعهد و انقلابی است
مساجد محل حضور جوانان متعهد و انقلابي است
مدیر کانون صاحب الزمان (عج) روستای مال قاید؛

مساجد محل حضور جوانان متعهد و انقلابی است

موسوي مدير کانون صاحب الزمان (عج) روستاي مال قايد، که به عنوان کانون شايسته تقدير در رواق نور طرح ملي ايران قوي شناخته شد، اظهار کرد: مساجد محل حضور جوانان متعهد و انقلابي است.
شناسه خبر : 26638 تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۴

سید مجتبی موسوی مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) در گفتگو باستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)استان بوشهر با اشاره به کسب رتبه شایسته تقدیر در طرح ملی ایران قوی گفت: کانون صاحب الزمان (عج) در ضلع غربی روستای مال قاید از توابع شهرستان گناوه استان بوشهرقرار دارد و در رواق نور جزء کانون های برتر شناخته شده است.

موسوی در راستای اجرای طرح ایران قوی اظهار داشت: بنا به سفارش پیامبراعظم(ص) واهتمام به قرآن کریم و اهل بیت (ع)  ودر راستای منویات مقام معظم رهبری دکترین کانون را اینگونه تعریف کردیم که تربیت جوان و نوجوان انقلابی از مهمترین اهداف باشد، لذا گامهای بلندی برای تحقق بخشی به این آرمان و دکترین برداشتیم.

وی همچنان افزود: در این مدت طرح های مختلفی را در زمینه قرآن کریم اجرا کردیم از جمله طرح تلاوت نور با هدف رو خوانی، روانخوانی، تجوید و آشنایی با مفاهیم قرآن کریم ، همچنین طرح حفظ قرآن با هدف پیروی از منویات مقام معظم رهبری و با هدف تربیت حافظان نوجوان و جوان در محلات مختلف روستا از دیگر اهداف این طرح بوده است.

وی همچنین با اشاره به دیگر طرح هایی همچون کرسی تلاوت قرآن کریم و همچنین مطالعه و پژوهش در قرآن کریم وسیره اهل بیت گفت: به همت جوانان کانون توانستیم کتابی نیز در همین زمینه و موضوع به مرحله تالیف برسانیم که بزودی به چاپ خواهد رسید.

وی در پایان با اشاره برگزاری کلاس های نهج البلاغه گفت: جوانان و نوجوانان زیادی در این کلاس ها حضور دارند که دراین بین حضور امام جمعه موقت نیز در این جمع رونقی خاص و چشمگیر به خود گرفته است.

کلمات کلیدی: رواق نور