برگزاری آیین 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در بوشهر
برگزاري آيين 18 اسفند سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در بوشهر

برگزاری آیین 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در بوشهر

همزمان با 18 اسفند آيين گراميداشت سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در بوشهر برگزار شد.
شناسه خبر : 25948 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان بوشهر: دوشنبه 18 اسفند مصادف با سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، آئین گرامیداشتی به همین مناسبت در تالار لیان شهر بوشهر برگزار شد.

در این آئین حسین براتی، مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری ستاد فهمای کشور و جمعی از مسئولان ارشد استانی و فعالان فرهنگی و همچنین مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر حضور داشتند.

علیرضا پولاد مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر نیز در این همایش ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد و روز بوشهر، اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان بازوی توانمند در عرصه های فرهنگی و هنری و همچنین در برهه های حساس از جمله شیوع بیماری کرونا اقدامات تاثیرگزاری را داشته اند.

وی به ظرفیت های موجود در کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به ظرفیت های موجود و توانمندی های اعضا کانون های مساجد، باید از این ظرفیت به خوبی در جهت ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در سطح جامعه استفاده شود.

پولاد حضور دو کانون از استان بوشهر در جمع 10 کانون برتر کشور را نشان از توانمندی نیروهای مسجدی استان عنوان کرد و اظهار داشت: امیدوار هستیم با حمایت ویژه از این کانون ها جهت تامین نیاز ها و همچنین کمبود ها یی که در طرح ایران قوی با آن مواجه بودند شاهد درخشش بیش از پیش کانون ها در صحنه های ملی باشیم.

فاطمه کرمپور مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این آیین ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد ، اظهار  داشت: فعالیت بیش از 400 کانون فرهنگی هنری مساجد وجود 170 کتابخانه مسجدی و همچنین جذب 34 هزار جوانان در کانون های مساجد نشان از مجاهدت بچه های مسجد می باشد.

کرمپور با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای ظرفیت های بسیار خوب در حوزه های فرهنگی و هنری می باشد، بیان کرد: با وجود ظرفیت های موجود در استان بوشهر، این استان با وجود چنین جوانان توانمندی قادر می باشد که در صحنه های ملی بدرخشد.