تجلیل از 10 کانون برتر در 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد
تجليل از 10 کانون برتر در 18 اسفند سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد
مدیر ستاد فهما استان بوشهر

تجلیل از 10 کانون برتر در 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد

در سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد 10 کانون برتر در طرح ملي ايران قوي تجليل خواهند شد.
شناسه خبر : 25778 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: علیرضا پولاد مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در جلسه شورای اداری امروز مورخ 16/12/99 اظهار داشت:  سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز همچون سالهای گذشته و همزمان با سراسر کشور  در تاریخ 18 اسفند در استان بوشهر برگزار خواهد شد .

پولاد ضمن گرامیداشت این روز بیان داشت: مساجد پایگاه‌های بزرگ انسان‌سازی هستند. اما همین پایگاه‌ها اگر فاقد برنامه و مدیریت باشد نه تنها نمی‌تواند نیروهای فعال در عرصه فرهنگی را تربیت کند بلکه باعث جدایی افراد مستعد از آن می‌گردد. حال اگر بخواهیم نیروهای جهادی، انقلابی، مبارز، فعّال در عرصه‌های فرهنگی از مساجد تربیت شوند بایستی به مقدماتی توجه داشته باشیم از اینرو این مناسبت بهترین فرصت برای ارج نهادن به نیروهای جهادی و انقلابی است که مشارکتی مخلصانه در طرح ملی " ایران قوی" داشتند و حائز رتبه های برتر در این رویداد شدند.

وی اضافه کرد : دوشنبه 18 اسفند ماه مصادف با سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، ستاد فهما استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و همچنین مسئولین استانی از 10کانون برتر در طرح ملی " ایران قوی" تجلیل به عمل خواهد آورد.