اجرای طرح تکریم زنان سرپرست خانوار به همت ستاد فهما استان بوشهر
اجراي طرح تکريم زنان سرپرست خانوار به همت ستاد فهما استان بوشهر

اجرای طرح تکریم زنان سرپرست خانوار به همت ستاد فهما استان بوشهر

همزمان با آغاز ايام دهه فجر دومين مرحله از طرح تکريم زنان سرپرست خانوار به همت ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان بوشهر اجرا شد.
شناسه خبر : 23786 تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: علیرضا پولاد طی گفتگویی با روابط عمومی ستاد اظهار داشت: در آستانه میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) دومین مرحله از توزیع کمک های مومنانه در قالب یک هزار و 500 بسته گوشت به همت برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه و با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر میان زنان سرپرست خانوار در استان بوشهر توزیع شد.

 

پولاد در ادامه گفت: هدف اصلی این طرح حمایت از قشر آسیب پذیر زنان سرپرست خانوار است که بتوانند با الگو قرار دادن بزرگ بانوی اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س) و با تأسی به ایشان بتوانند از نظرکار و کوشش و همچنین تربیت فرزندانی موفق جایگاه و موقعیت مناسبی را در جامعه کسب کنند.

 

گفتنی است: بسته های توزیع شده هر کدام به وزن یک و نیم کیلو بوده که در مجموع 2 تن و 250 کیلو گرم گوشت قرمز می باشد. این بسته ها در قالب طرح تکریم زنان سرپرست خانوار میان زنان خود سرپرست در شهرستان های بوشهر، دشتی، گناوه و دیلم توزیع شد.