بازدید نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از فعالیت‌های بچه‌های مسجد
بازديد نماينده مردم دشتستان در مجلس شوراي اسلامي از فعاليت‌هاي بچه‌هاي مسجد
در نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی صورت پذیرفت؛

بازدید نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از فعالیت‌های بچه‌های مسجد

در نخستين سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سليماني، نماينده مردم دشستان با حضور در مسجد جامع امام حسين(ع) روستاي درودگاه استان بوشهر، از نزديک در جريان فعاليت‌هاي بچه‌هاي مسجد قرار گرفت.
شناسه خبر : 21922 تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۴۲

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر- ابراهیم رضایی روز دوشنبه‌ 15دی ماه با حضور در مسجد جامع امام حسین(ع) روستای درودگاه  شهرستان دشتستان و در جمع اهالی این روستا ضمن گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت، اظهار کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه کامل ولایت‌مداری بود و اگر بخواهیم مدیری در تراز انقلاب اسلامی را معرفی کنیم باید از شهید سلیمانی نام ببریم، مکتب شهید سلیمانی همچنان باقی و پابرجا است و هر مسئول و مدیری که بخواهد در شأن مردم رفتار کند باید در مسیر تفکرات حاج قاسم سلیمانی حرکت کند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سردار سلیمانی مردی بود که با تشکیل یک ارتش، توانست آمریکا را به زانو دربیاورد.

 

وی امنیت امروز جامعه ما را مرهون تلاش های این مرد بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: اگر امروز مجاهدت این سردار بزرگ و مجاهدان و همرزمانش نبود اکنون ما هم امنیت نداشتیم و کار بزرگی که این سردار انجام داد شکست هیمنه و قدرت پوشالی آمریکا و متحدانش در منطقه بود .

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی، وصیت نامه این شهید بزرگ را خلاصه ای از ولایت دانست و افزود : آن تفکری که توانست داعش و آمریکا و توطئه دشمنان را نابود نماید می تواند بسیاری از نابسامانی های موجود در کشور را نیز حل نماید که یک شرط دارد و آن هم عمل به وصیت نامه شهید سلیمانی است .