نشست مشترک مدیران کل ستاد فهما و سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد
نشست مشترک مديران کل ستاد فهما و سازمان تبليغات اسلامي استان بوشهر برگزار شد

نشست مشترک مدیران کل ستاد فهما و سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد

نشست مشترک مديران کل ستاد فهما و سازمان تبليغات اسلامي استان بوشهر، با محور تعامل در راستاي ارتقاي سطح کيفي برنامه‌هاي اجرايي در حوزه مسجد برگزار شد.
شناسه خبر : 21916 تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان بوشهر:  روز دوشنبه 15 دی  نشست مشترک علیرضا پولاد، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با حجت الاسلام محمد رضا طاهری، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

 

علیرضا پولاد مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با تاکید بر اهمیت حضور جوانان در مساجد، تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در جهت جذب جوانان به مسجد و همچنین پرورش جوان مومن انقلابی با برنامه ریزی و اجرای طرح برنامه های مختلف موفق بوده به گونه ای که تا به امروز تعداد 32 هزار نفر عضو کانون های مساجد استان بوشهر شده اند.

 

پولاد نیز در این نشست با توجه به ارتقا سطح کیفی فعالیت های مسجدی اشاره کرد و اظهار داشت: تعداد 417 کانون مساجد شاخص استان بوشهر در زمینه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، فضای مجازی و آموزش در حال فعالیت می باشند که این مهم باعث ارتقا سطح کیفی برنامه های اجرایی در مساجد و همچنین شکوفایی استعداد های جوانان مسجدی شده است.

 

حجت الاسلام محمد رضا طاهری نیز اظهار داشت: مساجد پایگاه اصلی تجمع مومنین می باشد و ماندگار ترین سرمایه گذاری های فرهنگی در جهت ارتقا سطح فرهنگ جامعه و فعالیت های دینی در مساجد صورت می گیرد. وی افزود: متولیان متعددی جهت رسیدگی به امور مساجد و اجرای فعالیت های مسجد در کشور وجود دارند، می بایست در جهت هرچه بهتر انجام شدن برنامه های مساجد یک طرح جامع با نگاه راهبردی جهت دار در بازده زمانی کم برنامه ریزی و اجرا شود که در قالب این طرح فعالیت ها هدفمندتر دنبال شود.