انتصاب جدید در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر
انتصاب جديد در ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان بوشهر
مجید راستی مشاور حقوقی ستاد فهما استان

انتصاب جدید در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر

مجيد راستي با حکم مدير ستاد استان به عنوان مشاور حقوقي ستاد فهما استان بوشهر منصوب شد.
شناسه خبر : 21498 تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۵۷

 

به گزارش   ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) سه شنبه (9 دی) آیین معارفه مشاورحقوقی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با حضور علیرضا پولاد، مدیر ستاد و سرهنگ محمود شریفی مسئول بسیج حقوقدانان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر به اهمیت حضور یک مشاور و آشنایی با مسائل حقوقی اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه قوانین حقوقی بسیار گسترده و بعضا بسیار پیچیدن می باشند، نیاز است تا مسائل حقوقی از طریق افراد متخصص در این حوزه پیگیری شوند، که این موضوع با حضور یک مشاور حقوقی در مجموعه میسر می شود.

سرهنگ محمود شریفی نیز در این آیین با بیان اینکه یکی از مزایای اصلی داشتن یک مشاور خوب تسلط به قوانین و مقررات می باشد، اظهار داشت:  بسیاری از مشکلات حقوقی به خاطر عدم اطلاع از قوانین و مقررات مختلف می باشد، بدین ترتیب هر چه میزان اطلاعات افراد از قوانین مختلف بیشتر باشد، آسیب های اجتماعی کاهش پیدا می کند.

سرهنگ شریفی در ادامه به ویژه برنامه بسیج حقوقدانان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و اظهار داشت: به مناسبت اولین سالگرد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تعداد 40 زندانی جرائم غیر عمد از سوی بسیج حقوقدانان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر آزاد خواهند شد.