اجرای دومین مرحله از طرح قربانی ربیع‌الاول در ستاد فهمای استان بوشهر
اجراي دومين مرحله از طرح قرباني ربيع‌الاول در ستاد فهماي استان بوشهر

اجرای دومین مرحله از طرح قربانی ربیع‌الاول در ستاد فهمای استان بوشهر

دومين مرحله از اجراي طرح قرباني ربيع الاول، با هدف حمايت از نيازمندان به همت ستاد فهاي استان بوشهر آغاز شد.
شناسه خبر : 18158 تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: علیرضا پولاد مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر گفت:  150 بسته گوشت  و هربسته به ارزش دویست هزار تومان دردومین مرحله از طرح ربیع الاول بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا در سراسر استان توزیع شد.

 

وی اظهار داشت: این طرح برای توزیع بین نیازمندان با همکاری برنامه " سمت خدا" ودر 7 استان اجرا شده است.

 

پولاد عنوان داشت: ستاد فهما در استان بوشهردر کنار 1500 کیلو گوشت گرم ، بسته های حمایتی نیز به خانواده های نیازمند اهداء کرد.

 

وی تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا و به منظور حمایت از اقشار نیازمند و کسب و کارهای آسیب دیده از این بیماری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر، با شناسایی خانواده ها ، ششمین مرحله رزمایش طرح  ملی مواسات و همدلی  را برگزار کرده است.

 

پولاد افزود: این کمک ها توسط خیرین و ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان جمع آوری و اجرا شده که توانسته مشکلات و معضلات بسیاری از خانواده ها را حل کند.

 

وی بیان داشت: ماه ربیع الاول و هفته وحدت از مناسبت های مهم مذهبی شیعیان است وکمک به همنوع ومهربانی  نه تنها در دین اسلام بلکه در دیگر ادیان نیز تاکید شده است که باید با توجه به شرایط موجود جامعه مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

 

پولاد خاطر نشان کرد: گره گشایی از کار انسان و دستگیری نیازمندان از محبوب ترین خصایص نزد خداوند متعال است.