نشست خبری مدیر ستاد فهمای استان بوشهر با اصحاب رسانه برگزار شد
نشست خبري مدير ستاد فهماي استان بوشهر با اصحاب رسانه برگزار شد

نشست خبری مدیر ستاد فهمای استان بوشهر با اصحاب رسانه برگزار شد

نشست خبري رئيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان بوشهر با اصحاب رسانه برگزار شد.
شناسه خبر : 17671 تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: علیرضا پولاد در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: امروزه فرهنگ در کشور و استان ما مظلوم واقع شده و رسانه ها باید با توجه به اهمیت این بخش تاثیرگذار جامعه نسبت به اطلاع رسانی اهتمام ویژه داشته باشند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر به هشتمین سال ازایراد بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در ارتباط با کانون های فرهنگی هنری مساجد و اعضاء کانون ها اشاره کرد و افزود: وقتی با بصیرت به بیانات و رهنمودها نگاه می کنیم رشد وپیشرفت کانون ها را در مساجد بر اساس قرآن و پشتوانه رهبری بیشتر مشاهده می کنیم.

 

پولاد عنوان کرد: امروزه تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی همچون بسیج، بنیاد شهید و امور ایثارگران ، بنیاد مسکن وسازمان بهزیستی  با ستاد کانون های مساجد به گونه ای است که با حلقه مردم و بانیان مساجد و روحانیون نیز به فیض بیانات رهبری از فعالیت های انجام شده در مساجد بهره مند می شوند.

 

وی همچنان اضافه کرد: بیش از 417 کانون در استان بوشهر فعالیت می کنند که جذب بیش از 35 هزار نفردرسامانه بچه های مسجد واجرای بیش از 300 عنوان برنامه فرهنگی گوشه ای از عملکرد ستاد در سال های 98 و 99 است.

 

پولاد در ادامه اظهار داشت: در طرح ملی فهما 21 کانون فرهنگی هنری از استان شایسته تقدیر برگزیده شدند.

 

همچنین در برگزاری طرح هایی چون " ایران قوی" که با هدف شناسایی استعداد های فرهنگی هنری بوده عملکرد خوبی داشتیم.

 

در برگزاری "طرح سه شنبه های تکریم" 55 برنامه کانونی داشتیم واز 14 خانواده شهید شاخص استان تقدیر و تجلیل به عمل آمده است.همچنین 1700برنامه در تابستانه فهما به ثبت رسیده است.

 

پولاد بیان داشت: 68 اثر طرح روح مقاومت از طریق سامانه بچه های مسجد ارسال شده است.همچنین تاکنون 35 مجوز الکترونیکی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان نیز صادر شده است.

 

وی در ادامه گفت: در طرح ملی راهکار نیزکه با هدف یاری رساندن به اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا اجرا شده است، بیش از230برنامه شامل بسته های معیشتی، اجرای گروه های سرود خیابانی، راه اندازی کارگاه های لوازم بهداشتی و..... بوده است ، اقدامات چشمگیری داشته ایم.