تکریم از خانواده شهدای دانش‌آموز در پانزدهمین هفته از طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در استان بوشهر
تکريم از خانواده شهداي دانش‌آموز در پانزدهمين هفته از طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم در استان بوشهر

تکریم از خانواده شهدای دانش‌آموز در پانزدهمین هفته از طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در استان بوشهر

در پانزدهمين هفته از طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم از خانواده دو شهيد دانش آموز در درودگاه تجليل به عمل آمد.
شناسه خبر : 17434 تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر:  پانزدهمین هفته از ظرح ملی سه شنبه‌های تکریم و یادواره دو شهید دانش آموز استان با حضور مجازی کرم‌پور مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان بوشهر در روستای درودگاه شهرستان دشتستان و از خانواده شهیدان سید مجید عسکری  و شهید خدارحم اقتداری تجلیل به عمل آمد.

 

کرم‌پور اظهار داشت:  شهدای دوران دفاع مقدس در اوج نقطه کمال و سعادت نظاره گر اعمال و رفتار ما بوده و به فیض عظیم شهادت دست یافتند و هرچه داریم از خون شهداست و نباید مسیر و  وصایای شهدا  فراموش شود.

 

وی با تاکید  بر اینکه شیوع  ویروس کرونا نتوانسته است تکریم مسئولین  از خانواده های شهدا را کمرنگ کند، افزود:  طرح ملی سه شنبه های تکریم هر هفته در روزهای سه شنبه  به صورت مجازی و برخی روزها به صورت حضوری  انجام شده است و از این طریق از خانواده های شهدا و سرمایه های اجتماعی تجلیل می شود.

 

در ادامه حجت الاسلام رنجبر روحانی مستقر در مسجد نیز ضمن ابراز خرسندی از این عمل خداپسندانه گفت: تکریم و تجلیل از شهدا وظیفه ای است که بر دوش ما گذاشته شده است و طرح سه شنبه های تکریم این فرصت را به ما داد که این وظیفه را به نحو احسن انجام دهیم.