8 سال دفاع مقدس بخشی از تاریخ فراموش نشدنی ایران اسلامی است
8 سال دفاع مقدس بخشي از تاريخ فراموش نشدني ايران اسلامي است
دفاع مقدس مهمترین مناسبت در تاریخ ایران زمین است

8 سال دفاع مقدس بخشی از تاریخ فراموش نشدنی ایران اسلامی است

مصاحبه فاطمه کرمپور مديرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان در برنامه تلوزيوني چهل سالگي دفاع مقدس
شناسه خبر : 16985 تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای( فهما) از بوشهر: فاطمه کرمپور مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در برنامه تلویزیونی پخش زنده چهل سالگی دفاع مقدس، دعوت واظهار داشت : دفاع مقدس سرشار از رشادت‌ها و فداکاری های رزمندگان کشور است که با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل از ناموس و خاک ایران دفاع کردند.

 

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس مهمترین مناسبت در تاریخ ایران زمین است، افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس بخشی از تاریخ فراموش نشدنی است که باید علاوه فرهنگ سازی جهاد و شهادت، این مهم را نسل به نسل منتقل کنیم.

 

وی همچنین اظهار کرد: یکی دیگر از ویژگی های دفاع مقدس وحدت و همدلی بود که باعث پیروزی در این جنگ تحمیلی شد و امروزه این وحدت و همدلی در جامعه الزامی است.

 

کرمپور تاکید کرد: مهمترین ویژگی دفاع مقدس که موجب ماندگاری آن شد این بود که ایران آغازگر جنگ نبود و رژیم بعثی عراق با تحریک کشورهای دیگر به ایران حمله کرد.

 

کرمپوردر ادامه گفت: دستگاه های اجرایی باید ضمن گرامیداشت این هفته تاریخی، با اجرای برنامه های مختلف و متنوع زمینه ترویج این مهم را فراهم سازند.

 

وی بیان داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این راستا 20 برنامه فرهنگی و هنری با محوریت مقاومت، حماسه و ایثار در نمایشگاه دفاع مقدس برگزار کرد.