پخش زنده ویژه‌برنامه «شهر مهربانی» در تلویزیون اینترانتی کانون‌های مساجد بوشهر
پخش زنده ويژه‌برنامه «شهر مهرباني» در تلويزيون اينترانتي کانون‌هاي مساجد بوشهر

پخش زنده ویژه‌برنامه «شهر مهربانی» در تلویزیون اینترانتی کانون‌های مساجد بوشهر

ويژه برنامه شهر مهرباني با همکاري ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان بوشهر وگروه هشتگ تي وي، به صورت زنده در تلوزيون اينترانتي استان پخش مي‌شود.
شناسه خبر : 11614 تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان بوشهر: «علیرضا پولاد» با اشاره به اهمیت راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی (فهما) و تاثیر آن در معرفی فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بهترین زمینه برای ترویج فرهنگ دینی در شرایط کنونی محسوب می شود در نتیجه راه اندازی این پایگاه قدمی بلند در راستای گستره فعالیت های عرصه دین به شمار می آید.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر گفت: با توجه به لزوم حضور مردم در خانه و جلوگیری از تردد و اجتماعات در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، تولید برنامه های فرهنگی مذهبی و پوشش این تولیدات در فضای مجازی اقدام قابل توجهی در ترویج فرهنگ دینی است، بنابراین در چنین شرایطی پایگاه (فهما) در معرفی این فعالیت ها در سطح مساجد یک مرجع محسوب می شود.

گفتنی است ویژه برنامه شهر مهربانی با حضور قاریان برجسته، مداحان و شاعران آیینی استان بوشهر در شبهای ماه مبارک رمضان از تلوزیون اینترنتی پخش می شود